Ny kollektion - Intense
SUMMER SALEOp til 60 % rabat!

Kundeservice

RETURNERING

Returnering

Vilkår for returnering
- Du har altid 14 dages åbent køb fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din bestilling. Husk at fortrydelsesretten og bytteretten ikke gælder for undertøj og badetøj.

- Vær opmærksom på, at alt tøj, der returneres, skal videresælges og håndteres af vores talentfulde piger og drenge i returafdelingen. Vi bemærker desværre ofte, at tøj, der returneres, er i meget dårlig stand, hvilket det kræver et stort stykke arbejde for os at rette op på.

- Det er super vigtigt, at de varer, du returnerer, er lige så rene og fine, som da du modtog dem. Når du f.eks. modtager et par tights eller en top fra os, der ikke passer, og du vælger at returnere det til os, skal du sørge for at tøjet ikke på nogen måde er blevet snavset eller lugter af parfume, når du har prøvet det. Det er også vigtigt, at du derefter folder tøjet omhyggeligt og helst lægger det i samme emballage, som det kom ind. Tøjet må ikke bare rulles sammen og proppes ned i posen, da dette vil resultere i ekstra ekspeditionsgebyrer for dig som kunde.

- Vi har derfor indført følgende system: Hvis du som kunde returnerer tøj, der ikke opfylder kravet om, hvad der betragtes som acceptabel tilstand, f.eks. hvis det returnerede tøj har pletter, hundehår/kattehår, hvis det lugter af sved eller parfume, mangler mærker eller lignende, opkræves et gebyr på mellem 49.- til 249.- afhængigt af, hvor meget arbejde der kræves for at genoprette tøjet til original tilstand, eller hvis det i værste fald skal kasseres.

Koster det noget at lave en returnering?
- Ved returnering af 1-4 produkter opkræves et returgebyr på 49 DKK. Hvis 5 eller flere produkter returneres, forhøjes returgebyret til 79 DKK. Dette gælder også for ombytning.

Hvordan laver jeg en returnering?
- Pak produktet/produkterne, du vil returnere i dets/deres respektive originalemballager med alle tilhørende mærkater.

- Pak produktet/produkterne i en yderemballage, f.eks. posen/æsken, som din bestilling kom i.

- Udfyld så præcist som muligt returformularen, som fulgte med din bestilling, og angiv returårsagen.

- Klæb den forudbetalte returfragtseddel fast på din returpakke. Husk, at ingen gamle fragtsedler må være synlige. Aflever pakken på samme udleveringssted, som du hentede pakken fra.

- Du får en bekræftelse via e-mail, så snart vi har behandlet din returnering. Det tager normalt 5-14 arbejdsdage at behandle en returnering fra den afleveres hos udleveringsstedet.

Jeg har ikke længere min returfragtseddel eller min returformular. Hvad gør jeg?
- Ikke noget problem. Kontakt os via kontaktformularen på vores hjemmeside HER, så laver vi en ny returfragtseddel og/eller returformular til dig.

Hvad gør jeg med min faktura ved returnering?
- Din faktura rettes, så snart returneringen er behandlet. Det bekræftes via e-mail. Vælger du at beholde nogle af produkterne i din ordre, vil du få tilsendt en opdateret faktura via e-mail, når returneringen er behandlet. På en standardfaktura er der 14 dages betalingstid. Hvis din forfaldsdato begynder at nærme sig, kan du pause din faktura hos Klarna. Ønsker du at pause din faktura, skal du gøre som følger: Log ind på Klarna.dk eller via deres app. Når du er logget ind, vil du kunne se alle dine aktive fakturaer hos Klarna. Vælg den faktura, som returneringen omhandler, og tryk på rapporter returnering.

Hvordan laver jeg en reklamation?
- Send os en mail med dit ordre-ID og 1 billede, som tydeligst muligt viser skaden/fejlen. Så laver vi en vurdering af din sag og vender tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan kontakte os via kontaktformularen på vores hjemmeside HER.

Ombytning

Vilkår for ombytning
- Du har altid 14 dages åbent køb fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din bestilling. Husk at fortrydelsesretten og bytteretten ikke gælder for undertøj og badetøj.

- Vær opmærksom på, at alt tøj, der returneres, skal videresælges og håndteres af vores talentfulde piger og drenge i returafdelingen. Vi bemærker desværre ofte, at tøj, der returneres, er i meget dårlig stand, hvilket det kræver et stort stykke arbejde for os at rette op på.

- Det er super vigtigt, at de varer, du returnerer, er lige så rene og fine, som da du modtog dem. Når du f.eks. modtager et par tights eller en top fra os, der ikke passer, og du vælger at returnere det til os, skal du sørge for at tøjet ikke på nogen måde er blevet snavset eller lugter af parfume, når du har prøvet det. Det er også vigtigt, at du derefter folder tøjet omhyggeligt og helst lægger det i samme emballage, som det kom ind. Tøjet må ikke bare rulles sammen og proppes ned i posen, da dette vil resultere i ekstra ekspeditionsgebyrer for dig som kunde.

- Vi har derfor indført følgende system: Hvis du som kunde returnerer tøj, der ikke opfylder kravet om, hvad der betragtes som acceptabel tilstand, f.eks. hvis det returnerede tøj har pletter, hundehår/kattehår, hvis det lugter af sved eller parfume, mangler mærker eller lignende, opkræves et gebyr på mellem 49.- til 249.- afhængigt af, hvor meget arbejde der kræves for at genoprette tøjet til original tilstand, eller hvis det i værste fald skal kasseres.

Hvordan laver jeg en ombytning?
- Hvis du ikke er helt tilfreds med et produkt, du har købt hos os, og ønsker at bytte det til en anden farve, størrelse eller et helt andet produkt, så returnerer du ganske enkelt det produkt, du ikke er tilfreds med, til os som en almindelig returnering og lægger en ny bestilling på det produkt/farve/størrelse, du ønsker i stedet.
- Udfyld returformularen så præcist som muligt og angiv Returnering som returårsag. Yderligere instruktioner om, hvordan du laver en returnering, finder du ved at trykke på ”Returnering” i menuen over denne tekst.
- Læg derefter, når du føler for det, en helt ny ordre på det produkt/farve/størrelse, du vil bytte til.
- Skulle prisen for produktet/farven/størrelsen, du ønsker at bytte til, være ændret og højere, når du bestiller ombytningsvaren, f.eks. hvis du har foretaget det oprindelige køb under en kampagne, som nu er afsluttet, så kontakter du ganske enkelt vores kundeservice via kontaktformularen på vores hjemmeside efter, du har lagt den nye bestilling. Så korrigerer de prisen for dig direkte, så du får den samme pris som ved din oprindelige bestilling.
- Hvis du f.eks. har valgt kort/direkte betaling ved din oprindelige bestilling, så anbefaler vi at vælge 14-dages gratis faktura med Klarna som betalingsmetode, når du bestiller det nye produkt. Dette er altså helt uden ekstra gebyrer og vi behandler din returnering og korrigerer betalingen/fakturaen for den oprindelige bestilling, før du behøver at betale for det nye produkt.