WINTER SALE: 25-50% Shop her

Kundeservice

RETURNERING

Returnering

Vilkår for returnering
- Du har altid 14 dages åbent køb fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din bestilling. Dette forudsat at produktet, du returnerer, kun er prøvet og returneres til os i original emballage med alle tilhørende mærkater og uden nogen som helst pletter, hunde-/kattehår eller lignende. Produktet, du returnerer, må heller ikke have været vasket. Husk at fortrydelsesretten og bytteretten ikke gælder for undertøj og badetøj.

Koster det noget at lave en returnering?
- Ved alle returneringer og ombytninger pålægges et administrationsgebyr på 39 kr.

Hvordan laver jeg en returnering?
- Pak produktet/produkterne, du vil returnere i dets/deres respektive originalemballager med alle tilhørende mærkater.

- Pak produktet/produkterne i en yderemballage, f.eks. posen/æsken, som din bestilling kom i.

- Udfyld så præcist som muligt returformularen, som fulgte med din bestilling, og angiv returårsagen.

- Klæb den forudbetalte returfragtseddel fast på din returpakke. Husk, at ingen gamle fragtsedler må være synlige. Aflever pakken på samme udleveringssted, som du hentede pakken fra.

- Du får en bekræftelse via e-mail, så snart vi har behandlet din returnering. Det tager normalt 5-14 arbejdsdage at behandle en returnering fra den afleveres hos udleveringsstedet.

Jeg har ikke længere min returfragtseddel eller min returformular. Hvad gør jeg?
- Ikke noget problem. Kontakt os via kontaktformularen på vores hjemmeside HER, så laver vi en ny returfragtseddel og/eller returformular til dig.

Hvad gør jeg med min faktura ved returnering?
- Din faktura rettes, så snart returneringen er behandlet. Det bekræftes via e-mail. Vælger du at beholde nogle af produkterne i din ordre, vil du få tilsendt en opdateret faktura via e-mail, når returneringen er behandlet. På en standardfaktura er der 14 dages betalingstid. Hvis din forfaldsdato begynder at nærme sig, kan du pause din faktura hos Klarna. Ønsker du at pause din faktura, skal du gøre som følger: Log ind på Klarna.dk eller via deres app. Når du er logget ind, vil du kunne se alle dine aktive fakturaer hos Klarna. Vælg den faktura, som returneringen omhandler, og tryk på rapporter returnering.

Hvordan laver jeg en reklamation?
- Send os en mail med dit ordre-ID og 1 billede, som tydeligst muligt viser skaden/fejlen. Så laver vi en vurdering af din sag og vender tilbage til dig hurtigst muligt. Du kan kontakte os via kontaktformularen på vores hjemmeside HER.

Ombytning

Vilkår for ombytning
- Du har altid 14 dages åbent køb fra det tidspunkt, hvor du har modtaget din bestilling. Dette forudsat at produktet, du returnerer, kun er prøvet og returneres til os i original emballage med alle tilhørende mærkater og uden nogen som helst pletter, hunde-/kattehår eller lignende. Produktet, du returnerer, må heller ikke have været vasket. Husk at fortrydelsesretten og bytteretten ikke gælder for undertøj og badetøj.

Hvordan laver jeg en ombytning?
- Hvis du ikke er helt tilfreds med et produkt, du har købt hos os, og ønsker at bytte det til en anden farve, størrelse eller et helt andet produkt, så returnerer du ganske enkelt det produkt, du ikke er tilfreds med, til os som en almindelig returnering og lægger en ny bestilling på det produkt/farve/størrelse, du ønsker i stedet.
- Udfyld returformularen så præcist som muligt og angiv Returnering som returårsag. Yderligere instruktioner om, hvordan du laver en returnering, finder du ved at trykke på ”Returnering” i menuen over denne tekst.
- Læg derefter, når du føler for det, en helt ny ordre på det produkt/farve/størrelse, du vil bytte til.
- Skulle prisen for produktet/farven/størrelsen, du ønsker at bytte til, være ændret og højere, når du bestiller ombytningsvaren, f.eks. hvis du har foretaget det oprindelige køb under en kampagne, som nu er afsluttet, så kontakter du ganske enkelt vores kundeservice via kontaktformularen på vores hjemmeside efter, du har lagt den nye bestilling. Så korrigerer de prisen for dig direkte, så du får den samme pris som ved din oprindelige bestilling.
- Hvis du f.eks. har valgt kort/direkte betaling ved din oprindelige bestilling, så anbefaler vi at vælge 14-dages gratis faktura med Klarna som betalingsmetode, når du bestiller det nye produkt. Dette er altså helt uden ekstra gebyrer og vi behandler din returnering og korrigerer betalingen/fakturaen for den oprindelige bestilling, før du behøver at betale for det nye produkt.